yildizmom-2023 m167 bestlak damla , kuru kayısı kompostosu,incir uyutmasi, kuru dut çayı,tahin helvası ben bunları denemistim
yildizmom-2023 m167 ilk başlarda bende mama kullanıyordum ama günlük 1 ogununde mesela. artis oldu mu dersen sagipda hıc bakmadım silikon uç kullanmama rağmen hala emiyor 2 yaşında. tabi artık normal yemek yediği için sadece uyurken emiyor. bende silikon uç kullandığım için 2 3 ay emer bırakır diye düşündüm ama öyle olmadı .
didoece En iyi süt arttıran şey bol bol emzirmektir. Kademeli olarak mamayı azaltıp emzirmeyi arttırsın bence. Yanisira tahin helvası hurma bol su ve hosaf çok iyi ise yarıyor. Birde ben ilk başlarda lactamax diye bir bitkisel hap da kullandım çok faydasını gördüm. Ama emin olun mamayı azaltarak kesmezseniz üzülerek söylüyorum ki mama memenin yerini er ya da geç alacaktır. Sevgiler