cakebabe bu modeller bize biraz küçük geldi yani iki yaşa kadar gibi hatta iri ve uzun bebişe alçak kalıyor… ama diğerleri de bagaja çok sığmıyor . Kızım iki buçuk yaşındaydı ve 2. Ye hamile olduğum için biz pilsan attack aldık karşımız park orada kullanıyor. Arkadaşıyla binebiliyor. Ama çok hızlı seri ilk zamanlar korktu. Aküsü iyi iki üç binmede bitmemiş oluyor, kumada ,usb ,farlar ışık vs. Uzun vadeli sürsün derseniz suv tiplerine bakın derim , ama lisanslı Mercedes BMW falan vardı onlarda görsel olarak çok güzel.