cerenakcaa 22 aylık kızım et,tavuk,köfte,sulu yemek vs hiçbirşey yemiyor tek yediği makarna ve pilav oda yoğun değil delirmek üzereyim ne yapabilirim çok rahatsız hissediyorum kendimi
cerenakcaa Tadına baksa belki sevecek ama yok halbuki herşeyin tadına da baktırdım neden böyle anlamıyorum hiçbir besinden vitamin alamıyor aç kalıyor gibi hissediyorum ben yemek yerken o öyle olunca vicdan azabı çekiyorum resmen
cerenakcaa miniminisevgilimm 1 yaşına girmeden önce tüm değerlere bakıldığında demir eksikliği vardı değeri çok düşük çıkmıştı önce şurup verdi ama şurup kesinlikle içmedi sonra ilacını değiştirdim kaşık şeklinde olan demir ilacından kullandım 3 ay kullanmam gerekiyordu ilk 1buçuk aya yakın kullandım sonra onu da içmemeye başladı tekrar baktırmadım kan alınırken korkudan çok titremişti yine öyle olucak diye kıyamadım açıkçası ama baktırmadan da olmayacak gibi ekstra uyku düzenimiz de hiç yok doğduğundan beri kesintisiz asla uyumaz geceleri bilmiyorum ne olacak böyle
dayes cerenakcaa daha önce eksiklik çıktıysa normalde muayene aşamasında kan alımı olmasa bile alıyorlar. Kızım da 2 yaşında normalde 2 yaş kontrolünde kan almıyorlar ama daha önce eksiklik var diye belirli aralıkla kontrol edelim diyor doktor. Dediğiniz gibi ben de nefret ediyorum kan alınmasından büyüdükçe daha çok ağlıyorlar ama mecbur :(
miniminisevgilimm cerenakcaa demir eksikliği gerçekten iştahsızlık yapıyor benim bebeğimde çok iştahsızdı kan değerlerine bakıldı demir depoları bomboş çıktı mecbur ferro sanol kullanıcak dedi doktorumuz sabah akşam enjektörle zorla veriyoruz 😔 ama şükür kan değerleri yükselmeye başladı sanırım önümüzdeki ay tekrar tahlil yapılacak şuan maşallah diyeyim herşeyi yemek istiyor o yüzden demirine tekrar baktırıp ilacı zorla da olsa içirmeye çalışın 🙏