Deletedmom_968 Arkadaşlar benim dişten dolayı bir kanal tedavi geçirecepim bu zamana kadar hep emzirdim sadece 4 saat için sağıp bebeğime vereceğim o süre zarfınds emzirme yapamıyormuşum ama süt nasıl saklanır bilmiyorum yardımcı olablir misiniz
Burcinblgl Deletedmom_968 sağdığınız sütü 3 saat oda sıcaklığında bekletebilirsiniz isterseniz sağıp dolaba koyu vereceğiniz zaman bi kaba sıcak su koyun biberonu içine koyup ısıtabilirsiniz
yildizmom-2023 Deletedmom_968 sütünü sagip direk buzdolabına koyabilirsin 3 gün durabilir. dışarıda ise 3 saat durabilir. benmari usulü ısıtıp verebilirsin
Deletedmom_968 Burcinblgl bu kadar basit mi yani biraz araştıedım 4 saat dışarıda beklemesi gerekiyor falan diyor direk dolaba mı atılması gerekiyoe yoksa bekleyecek mi onu anlamadım
Burcinblgl Deletedmom_968 canım havalar sıcak artık 4 saat bekletme dışarıda sağıp dolaba koy vereceğin zaman dediğim gibi yaparsın
kubrakaradumann Ben sağıp direk ya dolaba yada süt saklama poşetine koyup dondurucuya atıyorum ama içiremiyorum maalesef biberon tutmuyor bende diş çektirdim biberon almadığı için emzirmek zorunda kaldım 🙄