Günaydın kızlar 🌺
Oğlum önümüzdeki dönem ilkokula başlayacak. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite tanısı var, ayrıca özel eğitim alıyor. Ancak iki konuda endişeliyim.
Birincisi, özel eğitim aldığı kurum oğlumun bu tanılara sahip olduğunu söyledi ama ‘tek başımıza yeterli olamayabiliriz’ diyerek hem okuldan hem evden destekli bir çalışma programı önerdi.
Küçük bir ilçede yaşıyoruz ve özel eğitimdeki öğretmen, ‘biz yetemeyiz’ diyerek oldukça dürüst davrandı.
Bu yaz özel öğretmen çağırmak istiyorum ama okul zamanı sıkılır mı diye kararsızım. Beklemeli miyim? Aynı zamanda çalışıyorum, oğluma annem bakıyor ama inanın onun da gücü yetmiyor. Yaramazlık değil ama yönlendirmesi, dikkati dağıldığında tekrar toplaması zor oluyor.
Ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim? Destek almak istiyorum ama başka nereye yönlenebilirim, bilemiyorum.