Duygu_52AK Kızlar devlet hastanesi ikili testi kaçıncı haftaya kadar yapıyor ya ben bugün 12+3 günlük oldum devlet hastanesine randevuyu ayın 24 bulabildim o zamana kadar 14 haftalık olmuş olucam yaparlar mı acaba ya tedirginim biraz