Duygu_52AK Kızlar devlet hastanesi ikili testi kaçıncı haftaya kadar yapıyor ya ben bugün 12+3 günlük oldum devlet hastanesine randevuyu ayın 24 bulabildim o zamana kadar 14 haftalık olmuş olucam yaparlar mı acaba ya tedirginim biraz
Gokturkmom Duygu_52AK 14+2de yapmamışlardı bana sonra özele geçtim 17.haftada 4lü tarama testini önermişti
Tugcebb Duygu_52AK 11-14 arası yapılıyor. 14+ ya girerseniz yapmazlar. Genelde 12-13 haftalarda yapmayı tercih ediyor doktorlar
Duygu_52AK Gokturkmom günün geçtiği için mi yapmadılar bende anca randevu bulabildim ya 13+6 günlük olucaz tam randevu günü
Duygu_52AK Ogulluana yok canım ya ilk kadın doğuma gittim 1 ay sonra gel ikili test için dedi yapılıyor yani randevu geç tarihe bulabildim sadece