KendiEvimdeDeplasmandayim ben bir ay önce taktırdım doktorum bakır önerdi ona güvendiğim için tamam dedim. Ben özel de taktırdım ama aynı işlem devlet de de aynı sen alıyorsun sanırım devlet de doktor takıyor ben öyle biliyorum
Acılı kısma gelince bence zor bir işlem değil ben zorlanmadım ağda daha çok açıyor yani öyle diyim zaten 2,3 dakıka sürüyor en fazla
Ben lohısaylen gittiğim için direkt takmıştı ama adetli iken takılıyor eğer o zaman giderseniz takabilir ama yine de öncesinde görüşün bence