11 aylık olduk ama her sabah 08:00 de kalkıp 9:30 da uykusu gelen rahat uyuttuğum 3 uyku yapıp akşam uykusuna 21:30 da geçen bebeğim Deccal’e döndü. 07:30 da kalktık saat 11:40 şuanda ve uykusu var ama asla uykuya dalamıyor sürekli mızmız ağlıyor güm içinde zaten hep memede 3 gündür ne oynuyor ne geziyor ne uyuyor sadece meme onuda doğru dürüst emmiyor. Tatile gittik geldik huyu suyu değişti. Ne yaşıyorum ben gerçekten? Hasta mı oldu yoksa atak dönemi mi 6. Dişini çıkartıyor ama dişleri rahat çıkıyor şükür. 11 aylık bebeği olan anneler normal mi bu?