İçinizi ferah tutun allahın izniyle çok güzel geçecektir bundan sonraki sağlıklı günlerini düşünün, kızımla biz çok ağır şeyler yaşadık ameliyat çok riskli de dendi ameliyat bile olamaz o kadar kötü de dendi iki ameliyat lazım dendi her gittiğimiz doktor başka bir şey söyledi ama çok şükür tek ameliyatla kurtuldu şu an neredeyse 1 yaşında bir problemi kalmadı inanın o kadar çabuk unutuluyor ki o günler sanki hiç yaşamadık gibi o yüzden siz de hep olumlu düşünün zor zamanlar geçirse bile hepsi onun daha iyi olması için