Kızlar merhaba bi sorum olacak akıl verir misiniz bana
Oğlum tam 24 aylık oldu yaklaşık 10 gündür kaka diyip beni tuvalete götürüyor ama o sırada bezine yapmış oluyor, gün içerisinde ara ara pişik isilik oluyor diye bezini çıkarıyorum hava alsın diye tuvaleti de var çok nadir çişini yapıyor bi kere de kakasını yaptı korkmadı şükür. Ve zıbın ya da şort giydirmezsem bezini hemen çıkarıyor. Geçen atletle uyuttum altında brz vardı kalkmış bezi çıkarıp parkeye çişini yapmış bana sesleniyor anne çiş diye. Daha tam hazır mı değil mi bilemiyorum çok üstüne gidersem geri teper diye de korkuyorum sizce başlamalı mıyım tuvalet eğitimine ve nasıl bi yol izlemeliyim