Kızlar benim kızım 56 günlük geçen çarşamba 2 gece bronşitten hastanede kaldık şimdi evde ventolin falan toparladık şükür🙏🏻
size sorum şu; ben bebeği insanların yanına sok malıyım ? Dışarıya ne zaman cıkarayım ? Yani hastalık tekrar edecek diye aklım çıkıyor😭 Siz neler yaptınız?