hulyakkan1 benım kızım 5. Aylıkken doktorum yavas yavas yogurt ver demıstı suda vermeye basla demıstı çünkü yaza denk geldı sıvaklar artınca su vermemı ıstedı ama yavas yavas ver tabagı bıtırmesı ıcın zorlama dedı mesela ben karpuz kabun bu tarz meyvelerınde suyundan bıraz bıraz verıyordum 6. Ayında da zaten hepten basladım😂