Kızlar sizin hamileyken yaptığınız en büyük çılgınlık nedir ;
Ben hamileyken karnım ağrıdı hemen acile gittim içeri gir alt çamaşırını çıkart dedi neyse girdim çıkardım bekliyorum doktor yok geliyor diyolar yok bende korkuyorum tabi bilirsiniz bişey mi oldu kalbi atıyormu felan diye baktım ultrason açık aldım tuttum karnıma bebek yok meğerse sağ kasığıma tutacak mışım 😂 bide oraya tutunca baktım ki bebeğim kollarını oynatıyor ayaklarını tepiyor Allah’ım inanılmaz mutlu oldum kendime ultrason yapmaktan 😂😂
Ha bide gidince doktorlar kağıt yok derdi ben dursun ekranda telefona cekecem deyip ultrason makinesinden resmini çıkarıyordum 😂