Bir arkadasim 30 haftalık hamile kasılmaları başlamış karnı taş gbi olmuş hastaneye gitmiş doktor demiski bebek yerleşmiş bir cm açıklık var doğum başlayabilir yatış yapmalısın. Çok üzüldü ve haliyle stres yaptı ne kadar yatar hastanede en çok buna takıldı başına gelen veya duyan varmı