Aselsmom_1 ben de İranda yaşayan bir Türküm, aslında Tahranda da yasak, sistemde biletler uçaklar dolu görünüyor, ama gelmek isteyen Türk vatandaşları olduğu için bi anlamda gizli bi şekilde alınıyor biletler ve uçuşlar gerçekleştiriliyor. Gelen yolcular tüm tarama ve testlerden geçiyorlar, en ufak şüpheli bi durumda karantina altına alınıyorlar, Acil Ankaraya iniş yapan uçak bizim bütün Türk arkadaşların toplanıp geldiği uçaktı, aslında İstanbula gidecekti ama THY'den gelen emir üzerine yolcuların dahi haberi olmadan Ankaraya iniş yapılıp gözetim altına alınmışlar. Emin olun Türkiye gerekli tüm önlemleri alıyor, en ufak şüpheli durumda bile gözetim altına alıyorlar. İranda da keşke böyle olsaydı zaten virüsün yayılma hızı durdurulurdu.