Kızımın baş parmağı bükülü şekilde takılıp kalmıştı avuç içinde kemiksi yapı vardı bana gösterdi çıktı sandım acile götürdük düzeltti ortopedi önerdi bir süre sonra yine aynısı oldu ortopediye muayene ettirdik aynı gün tetik parmak dedi ameliyat önerdi var mı başına gelen