3 ay 17 gnluk kizim normalde 9 da uyurduk 2 de ve 4 te mamaya kalkardik sonra 6.7 de gune baslardik gunduzleride ayakta sallayark uyuturduk yastkla beraber birskirdm simdi 9 da zor uyutuyorm gece 12 de uyaniyo sonra 2 saat snra yine bazen uykusu acikiyo ayagimda salliyorm tekrardan ve surekli agzina emzik istiyor dusurunce agliyo gunduzleride uykusu kisaldi ayagmdan birakinca bazen uyaniyo 120 cc mama yerdi 2 saatte falan hepsinide bitirmiyo acaba az yapip dahami sık versem o zamanda gece cok uyanir mama icin