zal9_9 hiç farketmedim kjkshs kuzenim bi krem almıştı oğlana bende teşekkür için oğlanın gülerken fotosunu attım teyzesine kocaman dişsiz bi gülüüüş diye.. kuzenimde kız dişi var ya ne dişsiz diyorsun çocuğa dedi. Dedim ne dişi yahu geçen hafta kontrole gittik doktor kökü bile yok daha dedi. fotoyu bi büyüttüm çocuğun dişleri yarılmış çıkmış bile ben şok hahahahaha doktoruna attım doktoru şok hahahaha 6 aylıktı. Geçen hafta kontrole gittik 7. Ay için üst dişlerde geliyor dedi yok artık dedim bi hafta sonra patladı çıkmaya başladı onlarda. Hiç üzmedi hiç belirti vermedi canım kuşum benim. Ağrısız sızısız geçirsin hepsi bu süreci inşallah 🙏🏻