Boncuk-anne Direk müdür yardımcısı görüşmeye alıyor.Kurallarını işleyişi vs anlatıyor.Edevletten adresin düşüp düşmediğine bakıyor.Bir okula düşmüyordu ama okul aile birliğine bağış yaparsak hemen kaydı alabileceklerini söylediler :) okul içime sinmediği için oraya kayıt yapmadık.Diğer okuldada aynı şekilde müdür yardımcısıyla görüştük evrakları verdiler cüzi bir miktar ödeme yaptık anne baba çocuk resim,kimlik fotokopisi istedikleri bir kaç şeyide aldık gittik kayıt tamamlandı