canparem11 canım ben 2 sene önce kaşımın sadece boşluklarını doldurmak için yaptırdım şekil verdirmedim simsiyah bir görüntü ve yay gibi kavisli bir kaş istemiyorum sevmiyorum kendi kaşımın boşluklarını doldurunca çok güzel oldu kimse yaptırdığımı bile anlamadı 😂 ve hala silinmedi hafif şuan boşluklar belli olmaya başladı emzirme sürecim bitsin tekrar doldurtucam inanılmaz rahatlık🫣💖