Arkadaşlar merhaba oğlumun 3 gün önce akşam saat 21.00 gibi ateşi çıktı o zamandan beri takip ediyorum. Ateşi en fazla 38.9 çıktı o da sadece bir kez. Genel olarak 37.8-38.2 arası. Ama başka hiçbir hastalık belirtisi yok ne öksürük ne kusma ne ishal. Görümcem doktor ona danışarak hareket ediyorum bugün de geçmezse eğer öyle götüreceğiz doktora. Biz diş diye düşündük ama gelen giden yok neden böyle anlayamıyorum. Bu arada yurtdışında olduğumuz için öyle her ufak bir ateşte maalesef doktora gidemiyoruz. Zaten belirli zamanları var çocuk doktorunun. 3 gün geçmediğinde anca acile alıyorlar. Sizin bu konuda bir fikriniz var mı? Yani neyin nesi neden böyle? Bazen düşüyor ateşi ama tamamen yok olmuyor. 37 den aşağı bir kez anca düştü.