Kdz benim oğlum da 11 aylık tutunup her yere kalkıyo iniyo sıralayıp yürüyo ama bıraktığımızda kendi dikilmiyo hemen kendini yere atıyo ya da bana tutunuyor bırakma beni diyo korkuyorlar büyük ihtimalle daha cesaretleri yok bende tek başına dikilsin istiyorum ama yapamıyor daha zamanı var demek ki cesaret edebilseler yaparlar elbet