Merhaba arkadaşlar 6 gün önce sag el bileğim kırıldığı için ameliyat oldum ve bu süre zarfinda çok zor bir ameliyat geçirdiğim için bebeğimi emziremedim 4. Dünden itibaren emzirmeye calissaam da asla istemedi. Doğduğundan beri mamanin hiçbirini kabul etmedi de zaten. Şuan elim alcida ama emzirmek için sürekli tekkif etsem de istemiyor. İnanılmaz üzgünüm bebeğim 10 gün sonra 1 yaşına girecek 6 gündür sadece ek gıda ile besleniyor. Güzel de yiyor ama meme ve mama almadığı için bütün vitaminleri sadece ek gıdadan alabilir mi bilmiyorum ne yapacağımı da şaşırdım . Bu sekilse bebeği sadece ek gıdayla beslenen var mı aranızda