duruislife Gokturkmom benim kızım pembe olurdu her renk çok yakışıyor ama soft tonlarda pembe giydiğinde bütünleşiyor sanki aşkıım balımmm
kirmizibalikbeachte Gokturkmom Yeşilin en güzel tonları olurdu. Gelişiyle baharı getirdi hayatımıza 💚