Kızım ilk doğduğunda poposun da morluk vardı şuan 2 yaşın da hala var bayramda ablam kızımın poposunu gördü ve anlına baktı anlımda da morluk varmış bunun arkası oğlan dedi 1 kızım var 1 de oğlum olsun isterim tabi ki en önemlisi sağlıklı olması kız erkek fark etmez ama 1 de oğlum olsun isterim😅