betus52 1 sene oldu ama sezeryan olalı dün sızı gibi karın agrısı oldu .üsüttüm sanırım genel cerraha gittim dün gaita testi yaptı kan degerlerime baktı birsey cıkmadı crp cok az yüksetti .var mı bole durumu yasayan