15 buçuk aylıkken kestim 10 gğn kadar oluyor keseli. Zaten mama veriyodum ek gıda ile doyması doğru değil diyor doktorlar şuan da düzenli mama veriyorum meyve ve ara öğünleri de bir tık daha çoğaltarak veriyorum tek problem uyuma zorluğu oldu bizde bebek arabasında dolaştırarak uyutuyorum şuan