gzmssr ideal olan 90. Gün ve 150 Gün diye biliyorum çocuk doktoru osman gönülal öyle demişti . 90. Gün 3 aylık oluyor 150 Gün de 5 aylık yani aşı olmayan zamana denk geliyor ikisi de sizin üst üste olmuş çocuğa ağır gelmiş olabilir diye düşündürdü bana. İnşallah toparlar çabucak