merveeinci Kızlar, akşamüzeri doğum yaptım, sabah 4’e kadar bebeğim ağladı, emdi, dünyaya alışmaya çalıştı, artık uyudu. Ama bende 0 yorgunluk, o kadar aşk ile doluyum ki. Size de böyle oldu mu
cnhavva merveeinci ilk bi hafta bende oyleydim annemler bizde kalmisti ama calisiyolar gece ben kalkiyodum uykuyu seven biri olmama ragmen uykuyu aramamistim kimse gelsin de istemiyodum ilk cocuk bide ben bakiyim istiyodum gormemisin cocugu olmus hesabi ama ikinci haftaya girdik bende lohusa pskolojisine adim attim cok uzun surmedi bi hafta yasadim o durumu sadece uykusuluk etkiliyo ister istemez farketmesekte sen yine de dinlenmeye ozen goster 💖
hhtce merveeinci iki çocuğum var ikisinde de hastanede olduğumuz akşam uyumadım koynuma alıp onu seyretmiştim. Bu eve gelince de bi kaç gün sürdü.
alpmomssss merveeinci gözünüz aydın. Vallahi benim bebeği tutacak halim bile yoktu . Sezaryene bir girişim bir de çıkışım oldu 😁😁😁 kucağıma verdiklerindee alınnn diyordum hem dikişlerim ağrıyordu hem de felaket bir omuz ağırısı yaşadım
cihangirgozde Maşallah size 🧿 Rabbim sizi birbirinize bağışlasın uzun sağlıklı güzel bir ömür nasip etsin minige😍 ben dana gibi uyumuştum sezeryan zordu 😂
minikmucizemm19 dogum yaptıktan sonra odaya geldiğimde bebegımi kucağıma aldım 6 saat gecene kadar ailem ılgılendı sonra İlk yuruyusten sonra hep ben ilgilendim dedıgınız gıbı 0 uyku yorgunluk hıc bısey yoktu sadece sezeryan yerı ağrıyordu ona rağmen altını bıle degıstım 😊😊😊
Kuzularinanasi merveeinci evet gayet normal.5 saat emmisti ilk gece araliksiz kucagimda kolum uyusmustu ama yine de Allah sabrini gucunu veriyor…
hindilisalam Gece 1de doğum yaptım ve 2 gün boyunca bebeğimi seyretmekten uyuyamadım 🥲 sonraki uyku çok iyiydi ama😂