lada 6 aylık aşımızı olduk ve 3 gündür ateşimiz 38 derece sizlerde bu.problem karşilatinizmiz ne yaptınız doktor gittik bütün konrol iyi dedi olurda eğer düşmese tahlil yapicak 🥹🥹🥹
bekt55_ lada bizde salı olduk 6 aylık aşısı hiç yan etkisi olmadı ateş çıkmadı huzursuzluk bile olmadı . Çok geçmiş olsun çabuk atlatırsiniz inşallah
lada Aslında ben şu zaman kadar aşı olduk ama ateş olmadı bundan nedense yaptı hiç sormayın çocuklar hasta olmasına zor inan ki ne.keyif ne iştah hiç birsey kalmıyor çocuklarda ( çok teşekkür ederim dizede geçmiş olsun)💐