Anneler selam. Oğullarıma 3 yaşa 1 ay kala tuvalet eğitimi vermeye başladım. Bugün 26 gün oluyor başlayalı. Bir oğlum gündüzleri tamamen oturttu ama 4 gecedir üst üste çiş kaçırıyor. İlk iki hafta gece altına hiç yapmadı sabahları koştur koştur tuvalete gittiği oldu. Ama bariz bir gerileme var gibi. Başına gelenler nasıl bir yol izlediniz?