Kızlar gerçekten neydi bu uyku konusunda çektiğim. Yemin ederim hayattan nefret ettim. 12 aylık kızım gece asla uyumuyor. Bugün akşam 10 gibi deli gibi uykusu vardı uyuttum dedim herhalde daha uyanmaz. 2.30 da uyandı daha uyumadı gerçekten bıktım yemin ederim tükendim ne zaman düzelecek ya