Kızım 15 aylık oldu daha iki defadır adet gördüm geçen sefer 10 gün gecikmeyle olmuştum o zaman da şüphelenip test yapmıştım ama negatifti bu sefer de gecikmemin 10. Gunundeyim yine düzensizdir diye ucuz bı test aldım ama böyle cikti. Bu testten kullanan var mı ilk basta cok silik cikti gittikce koyulasti