Ekranla kahvaltı veriyorsanız sağlıklı besleneceğini düşünmeyin. Yemeye başladı zannedersiniz ama hem ekran bağımlısı hem de yeme bozukluğu yaşar. Besleyemezsiniz. Tavsiyem aç bile kalsa ekran vermeyin. Anneler bu hataya nasıl düşüyorsunuz, uzmanlar doktorlar bas bas bağırıyor vermeyin çocuklara 4 yaşına kadar ekran. En azından çocuğunuz 2 yaşını geçsin gerçekten üzücü