Arkadaşlar bebeğim ilk doğduğunda emmedi. Sağarak veriyodum. Bebek küçük olunca süt fazla geliyodu. Ben de sütüm azalmasın diye göğüslerimi boşaltıp artanı derin dondurucuya attım ileride yetmediği zaman veririm diye düşünerek. Sonradan çok şükür emmeye başladı ama bu sefer de biberon almıyo. Sütlerin de durdukça tarihi geçecek. Ocak sonunda sağmaya başladım yani o tarihten şimdiye kadar tarihli sütler var. Antalya da yaşayıp ihtiyacı olan varsa verebilirim. Yazık dökmek istemiyorum