nerminisitan sincap kitap’in “bu kocaman gozler kimin?” Serisi var. 10 kitap sanirim. O seri cok guzel. Tavşan tap tap, kedi tırmık, balık noni ve civciv ciki vardı bizde. Cok seviyor.
Is bankasi yayinlarinin “doğanin eşsiz hikayeleri” serisi var. Minik yağmur damlasi, minik ayi, minik kuş, minik kar tanesi vardi bizde. Keyifli bir seri.
Onun dışında benim en sevdigim “tavşan dinledi”
Sonrasinda da; Elmer, Mutlu su aygırı, sevginin gücü, avucundaki öpücük, köpekler bale yapmaz, gergedanlar krep yemez, cesur şovalye sör yeşil benek, utangaç monti, dans etmeyi seven ayı, cesur fırfır, sarıl bana, küçük lama…. bizde kitaplik biraz geniş 😂