MbkA Biz de aynı şekilde çocuktan dolayı tutmadık mesafeyi göze aldık . Bence ısınmaz ısınsa bile klima havayı kurutuyor çocuklar için pek sağlıklı olmaz. Ve Altınoluk tarafı oteller yazlıklar o tarafta pek sosyal hayat yok kışın kimse kalmıyormuş zaten . Altınkum da daha çok yazlıkçı ama Edremite çok yakın kolaylıkla her işimizi hallediyoruz avmler 5 10 dk sürüyor araçla