Merhaba arkadaşlar, oğlum bugün 9 ay 13 günlük oldu hala ayaklarının üstüne basmıyor. Normalde bacaklarıyla bizi itmeyi çok iyi biliyor maşallah :) ama bacaklar yere inince toplayıveriyor yukarı. Tutup basması için hareketler, egzersizler yapıyorum ama yok bir iki adım ilerletiyor sonra yukarı doğru topluyor bacaklarını. 10 gün önce muayenemiz vardı, doktor B12 yazdı biraz eksikmiş. Geç değil mi sizce de fikirlerinize ihtiyacım var