alyyy Kızlar 7 aylık kızım hiçbi şekilde durmuyo heleki şu aralar da biraz rahatsızız hem kusuyo hemde ishal diş de çıkarıyo kısacası ne zaman rahata kavuşacağız 😂kaç yasına gelince tam .umarım 1 yaşında biraz rahatlarım🥲
bikahveicelimmi alyyy seni üzmek istemem ama 13-14 aylıkken “ne oluyo yaaaa?” Diceksin ve 18 aya gelince “yarabbim bu nedir???” E evrilecek sonrasında ise battı balık yan gider mfdkfkkdkdld
Asyaveannesi04 alyyy 3.5 yaşında şuan inatlaşma dönemi, ağlama krizleri piiik yapmış durumda söyleyeceklerim bu kadar 🥺