MayaliHamur Sağarak beslemek en zoru olmalı, Allah yardımcınız olsun. 6. aydan itibaren ben de (bebeğim doğduğundan beri geceleri çok sık uyandığı için acaba tam doymadığından mı diye düşünerek) bir kez mama vermeye başladım. Bir gün içtiyse bir gün içmedi, uyanıkken asla içmedi. Hala öyle. Ek gıdayı da bazen hiç yemediği oluyor. Gerçekten anne olmak çok stresli ve bu stresin büyük bir kısmını bebeği besleyebilmek endişesi oluşturuyor.
Ara vererek ve farklı şeyler teklif ederek denemekte fayda var. Tadım için tadı tuzu pek olmayan yiyecekler veriyoruz ya, bazı bebekler onu hiç kabul etmiyor, belki sizinki öyledir. Ben şekersiz devam ediyorum ama bir süredir kendi az tuzlu yemeklerimizden de yediriyorum. Belki biraz da öyle deneyebilirsiniz denemediyseniz.