Merhabalar arkadaşlarım, bende 18 temmuzda doğum yaptım bebeğim 3 aylık oldu hala ben bakamıyorum, o kadar acı birşey ki, ağrılarımdan sütüm kesildi zaten doktorda emzirmeyi bıraktırdı ilaç başladım, bende stres kırığı ve kemik iliği ödemi mevcuttu başta, şimdide kemik ölçümü istedi değerim -2.2 çıktı. Bugün kemik erimesi ilacınada başladım, tekrar mrg çekileceğim bakalım. Gebelik sonrası yoğun osteoporoz deniliyor avasküler nekroz vs. 6-12 ay arası düzelme oluyormuş diyor hekimler, o kadar iyi anlıyorum ki sizi Rabbim bizlere şifa nasip eylesin. Bebeklerimizin tadını çıkartamadık. Olsun, geciktiriyorsa güzelleştiriyordur mevlam, biraz içinizi ferahlattıysam ne mutlu bana🫶🏽