Kardeşinizin yaptığı da yanlış, bilezikler 22 ayar olur onlar gidip toplam hepsine 24 ayar yazmış. Bu detayı da atlamayın. Usulü grama gram bileziğe bilezik almaktır. Kardeşinizle konuşun nasıl istiyor ise o şekilde verin. Mesela ben kardeşime yarım çeyrek dolar euro karışık verdim bozdurdum o an 20 gram altın ediyordu, aradaki euro ve dolarları ayrı ayrı almana gerek yok hepsini 22 ayar altın gibi düşünüp 20 gram bilezik olarak ver dedim öyle yapacak mesela. Karşılıklı rıza önemli.