Hanımlar selam 3 yaşında oğlum var, duyu bütünleme alıyoruz.. Ekstra özel eğitim de alınsa iyi olur dediler.. Salı günü ilk seansa başlayacağız..çocuğu Özel Eğitim alıp memnun kalan, işe yaradı diyen var mı.. Bırde biliyorum her çocuk farklıdır fakat kaç ay sonra gelişimler gözle görülür olur, etraftakiler para tuzağı 40 dk da hoca ne katabılır falan diyolar.. Ama tabikide maddi manevi elimden geleni yapacağım.. Sadece bilgi almak istiyorum fayda gören var mı