MalaGirttte değilim ama bulanıktayım hemen yanı ,küçük bir yer çok gezilecek bir yeri yok ama ahlata hemen hemen 30dakika mesafede patnosa yakın her yıl ağustos ayında Malazgirt kutlamaları oluyor polis lojmanları çok güzel ve yeni ama diğer lojman var mı yok mı bilmiyorum.hayırlısı olsun sizin