ozkan3 Kızlar E bebekten kanguru aldım birkaç sorum var: Kanguru çok aşağıda duruyor ben tam göğüs hizamda dursun istiyorum ama bunun bi ayarı mı var ben mi bilemedim göğsümün biraz aşağısında kalıyor kafası. Kullanan var mı? Bebeğim 2 ay 20 günlük. Bana doğru değil de dışarı doğru takılmasını daha çok seviyor. Dışa dönük olması zararlı mı? Etrafı izlemeye bayılıyor çünkü
hilalasenasc Muhakkak kemerinde ayarı vardır biraz sıkarsanız yukarı doğru çıkar diye düşünüyorum. Bir de en azından 5 aylık olana kadar size dönük olması daha sağlıklı 5-6 ayda ancak dışarıya doğru bakabilir çok küçük bebeğiniz kafasını da tam tutamayabilir