Nazzz2021 Benim kızım da 31 aylık. 5. Gündeyiz biz de. Kaka problemi var bizim de ne yazık ki. Bugün 3. Gün hâlâ yapmadı korkuyor. Kitap okudum. Çizgi film seyrettirdim anlattım ama nafile. Az önce azıcık yapmış ama devamı gelmedi. Bugün sürekli sıvı şeyler verip hareket ettirip halletmem lazım 🥲 gece ve gündüzü aynı anda kestim ben. Geceleri yapmıyor altına. Gündüz de genelde ben götürünce yapıyor lazımlığına çişini. Ama kaka problem 🥲🥲