gokcesmomyy 2 hafta oldu başlarda bi şey yoktu ama son 3-5 gündür idrar yaparken ve bazen yürürken sızlama gibi bi şey oluyor dikişlerim dağınık aynada baktığımda göremedim açılıp açılmadığını akıntım vs yok. Açılma olsa nasıl anlayabilirim
buseviim gokcesmomyy oturup kalkarken can yakan bir batma oluyor birde bakılınca gözle görülür bir delik oluyor
sude22naz gokcesmomyy benimki açıldı illa delik olmuyor en başta sızıntı gibi dikiş yerinden iltihap geliyor otururken yada yürürken arada batar gibi olur yanar gibi olur geç olmadan acile gidin bazen sadece enfeksiyon kapmış oluyor kremle sarı suyla geçiyor eğer ilerlerse maalesef dikişi açıyorlar tekrar bi hastane süreci yalanıyor
Blackcloud Kötü koku, akıntı olayı olurdu muhtemelen ama emin olmak adına kendiniz göremediyseniz eşiniz kontrol etsin. Eğer anlamazsa doktora gösterirsiniz her ihtimale karşı.