ceydaa2
Ben rahatlatıcı pış pış sesi açıp kucağımda mayıştırıp üzerine ayağımda sallıyordum atak döneminde ancak öyle uyuyordu zordu ama yapacak bişey yok uyumadıkça strese giriyordum.Bir de oda sıcaklığına dikkat edin sıcaktan da uyumuyor olabilir erkek bebekse daha da serinlik ister