FtsCvlk henüz ne çözüm bulabildim ne de o dönemi gecirebildik , bir kere kumandayı parçalamış yayı ortadan kaybolmuştu sırf bu yüzden apar topar götürdük röntgen çektirdik ,neyseki çok şükür o yutmamis ablası yerde görünce tutup kaldirmis bize de söylememis biz de ona sormadan gidince deliye dönmüşüz 😂